آینـده ی بازار مسکن از سه نگاه
نوشته شده توسط : آهن پرایس

آینده بازار مسکن در حالی از زاویه سه دوربین مختلف مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه برداشت هر سه زاویه درباره آینده قیمت مسکن یکسان است. 
به گزارش آهن پـرایس در تحلیل بازار مسکن ، گفت‌وگوی ویژه خبری سه‌ شنبه شب با حضور نمایندگانی از گروه کارشناسان، مشاوران املاک و انبوه‌سازان مختـص به بررسی آینده بازار مسکن بود. در این برنامه تلویزیونی بازار مسکن توسط سه دوربین مختلف تحلیل شد، اما هر سه نگاه در مورد قیمت مسکن  یک برداشت مشترک داشت.
بهروز ملکی کارشناس مسکن، جمشید برزگر رئیس کانون انبوه‌سازان و حسام عقبایی رئیس اتحادیه مشاوران املاک در این گفت وگو، اعتقاد داشتند بازار مسکن از رکود بیرون آمده و اکنون نیز تحرک بیشتری نسبت به سال گذشته دارد، از این سو امسال شاهد افزایش نسبی معاملات بوده‌ایم. شرکت‌کنندگان در این میزگرد اظهار داشتند ، جهش قیمت مسکن تا پایان سال‌جاری انتظار نمی رود اما در عین حال این‌‌طور پیش‌بینی کردند که روند افزایشی قیمت مسکن در آینده بازار قابل ‌تصور است.
این سه نفر برداشت مشترک خود درباره قیمت مسکن را این‌طور بیان کردند که : با توجه به وضعیت موجود بازار مسکن و اثرگذاری متغیرهای بیرونی بر این بخش اقتصادی، انتظار رشد قیمت مسکن تا پایان سال وجود دارد. 
ملکی در این رابطه توضیح داد ، در زمستان امسال نرخ تورم به هر میزان باشد، به همان اندازه نیز قیمت مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش روبه رو خواهد شد. در ماه گذشته نیز قیمت مسکن در تهران حدود ۱۰ درصد نسبت به آبان ۹۵ افزایش یافت که این میزان تقریبا معادل رشد تورم نقطه‌ای در آبان بوده است.
از این سو ، تصویری که از هر یک از سه زاویه با دوربین‌های متفاوت از بازار مسکن ثبت شده، به یکی از سوالات اصلی مردم که مبنی بر میزان رشد قیمت مسکن است ، پاسخ مشترکی ارائه می‌کند که نشان دهنده ی ثبات تقریبی قیمت در ماه‌های آتی است و افزایش شدید قیمت مسکن بعید به نظر می رسد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: